Bij Caparis doen we ons best om goed met elkaar om te gaan. Toch kan het gebeuren dat iemand een klacht heeft.
Caparis neemt klachten serieus en heeft daarom ook een regeling klachtbehandeling opgesteld. De reden hiervan is dat wij klachten zorgvuldig willen behandelen en medewerkers daar ook zo snel mogelijk over willen informeren.
Handige documenten
Veelgestelde vragen over de klachtenregeling
Wanneer je een klacht hebt kun je gebruikmaken van het klachtenformulier. Het formulier kun je hier downloaden of bij je HRM-personeelsbegeleider ophalen. Als u je het klachtenformulier hebt ingevuld en ondertekend kun je dit opsturen aan:
Caparis NV
ter attentie van de klachtencoördinator
Postbus 515
9200 AM Drachten
Zodra de klachtencoördinator je klacht heeft ontvangen, wordt de klacht in behandeling genomen. In het klachtenformulier kun je aangeven hoe je denkt dat Caparis jouw klacht kan oplossen. Na ontvangst van de klacht wordt jouw klacht doorgegeven aan degene over wie je een klacht hebt ingediend. Vaak is het
mogelijk om een klacht direct op te lossen.
Wij hopen dat je laat weten wanneer je niet tevreden bent en dat je er niet mee rond blijft lopen. Doordat je ons laat weten waarover je niet tevreden bent geef je ons een kans om een oplossing te zoeken. Zo kunnen wij met jouw hulp onze dienstverlening verbeteren.